Mar 26, 2010

sayang betu dgn...

siapa yang ada bantal busuk? dah brapa lama anda simpan bantal busuk korang tu? lama juga la kan, sbb tu la dah x boleh nak berpisah dgn anda..

ala, aku sendiri pun ada bantal busuk tu.. tp x busuk pun aku rasa bau dia.. hehe..
bersih lg tu dia punya sarung.. aku jaga tul2, sbb aku sayang..

walaupun dia punya sarung dah bertukar, mean that dia ada rupa baru, tp still dia yg lama sebenarnya.. kapas dia masih lg kapas yg lama, sarung je baru..

kalau aku, mmg xleh nak berpisah dgn dia, kalau balik rmh pun aku bawa juga.. xleh nak tidur tanpa dia.. mak aku pun ada tegur juga, kalau cuti, x payah la bawa balik bantal tu, buat bnyk beg saja.. bantal aku tu besar n gemuk lg, tu yg mak aku cakap mcm tu..

tym aku sekolah menengah dulu, ada la juga rmate aku yg paling teruk bantal busuk nya.. dah hitam n mengempis lg tu.. bantal tu la (walaupun dah tak layak dipanggil bantal lg rupa dia punya bantal busuk) tmpt dia mengelap tgn dan segala macam lap la. bantal tu mmg x bertukar sarung since dia lahir lg, tu yg jadi mcm tu..

jd, kalau korang yg ada bantal busuk tu, jaga la elok2, sayang betul2.. tu la yg anda cium n peluk tiap2 malam..

award lagi..

bertuah untuk aku, aku dpt award lg.. top blogger 2010. wpun masih panjang lg nak menghabiskan tahun ni.. tp xpe, dah org bg aku ambik je la..

thanks kepada maz sbb telah menganugerahkan award ni kpd manish.. lain kali bg la lg ye, sbg koleksi manish..






disebabkan award ni perlu disebarkan kepada org lain jd dgn murah hatinya aku bg kepada semua follower aku.. jd, follower aku yg dah dtg melawat tu, korang ambik la award ni.. taw kan sapa yang dah memfollow tu. kiranya sbg tanda penghargaan aku terhadap korang la yg dah dgn rela hatinya memfollow blog aku ni..

senarai yg menerima anugerah:
semua follower aku..

*harap x break rule yg telah ditetapkan la..

aii, ada solan juga nak ambik award ni??

[1]. Thank & link the person that gave you the award.
aku dah link kan org tu kat atas td..

[2]. Pass this award onto 20 10 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic
kan da ckp, aku dah break rule dia.. tp crius, aku nak bg ngan semua follower aku.. kalu bg kat 10 org je, kecik ati lak yg lain nanti..

[3]. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
aaaa?? larat ke aku nak mencontact dorang..
aku wat pengumuman secara rasmi je la kat sini..

sbg tanda penghargaan, kepada sesiapa yg telah memfollow blog manish, anda diminta untuk mengambil award top blogger 2010 tu, selepas selesai saja anda membaca pengumuman penting ini..

diulangi sekali lg
sebagai tanda penghargaan kepada sesiapa yg telah memfollow blog manish, anda diminta untuk mengambil award top blogger 2010 selepas selesai saja anda membaca pengumuman penting ini..

sekian terima kasih.