Nov 20, 2010

kali ini

dah lama ni tak buka blog.. lama sangat2.. ni xda reason lain, wireless xda, kalau ada pun, buka fb, buka syok, main farmville.. haa, tu la yg dibuat sampai x buka blog.. bermula xda idea, dah ada idea pun rasa malas nak update blog..

ni ha, semenjak sekian lama aku x buka update blog aku ni,
(tp ada juga la aku buka sekali sekala wpun tak update)
aku rasa, kawan2 yg lain semakin aktif dgn aktiviti berblogging ni.. aku pula mengambil masa tok berehat (alasan je tu)..
ni dah nak cuti sem, bru nak update.. xpe, atleast aku ada juga entry tok sem ni
(wahahaha.. ketawa jahat).

berbalik cerita dgn berblogging ni, yg dah ada blog tu semakin aktif m'update
(kecuali aku la, malas sedikit)
yang xda blog dahulu, dah ada blog sekarang ni (kelas gitu)..
kalau mengikut statistik, ntah la, dalam sehari tu, ada brapa org yg baru membuat blog.. dan dalam sehari tu ada brapa org yg semakin xda idea nak mengupdate blog
(ni, termasuk aku)..

nampak gayanya, aku kena membersihkan blog ni, memberi nafas baru (ada ke camtu?)..
nak buang apa2 yg x berkenaan.. sapu celah2 dinding, buang sawang, buang debu.. harap2 xda yg menyampah sepanjang aku x membuka blog ni.. dah nak cuti ni, nak tinggal'n blog ni lam keadaan yg bersih..
(chewah, mcm rumah lak)..
balik cuti nanti, xda la rasa blog ni lapuk sangat..
:>

Jul 13, 2010

nak sangat...

kalau ditanya binatang peliharaan yg paling aku suka, mgkn xda yang paling aku suka kot dlm bnyk2 binantang tu.. kucing mmg aku xnak, aku takut kena cakar.. kalau ikan lak, cam boring xleh nak diajak bergurau, dia main sendiri jak lam aquarium..

tp kalau ditanya binatang yg paling nak aku pelihara, aku nak pelihara ikan, senang dijaga, boleh juga dijadikan hiasan.. pas tu, nak sekali pelihara panda, cute gitu.. lam 2 3 ekor, cukup la.. puas dah hati kalau dapat pelihara.. kalau xdapat nak pelihara panda, pelihara hamster pun jadi la.. pun nak juga pelihara arnab..


masa aku kecik2 dulu, aku nak sangat jumpa kangaroo, sbb aku nak sangat duduk lam kantung dia tu.. tp, muat ke untuk aku?? muat kot, aku ni kan kecil je.. lam fkiran aku masa tu, seronoknya, kalau kangaroo tu dapat bawa aku g jalan2.. sekaerang ni dah xda dah niat cam tu.. sian kangaroo tu, nak melompat2 bawa aku g makan angin..