Jul 23, 2009

sedih.. kesedihan menggunung dalam hati saat ini.. entah.. aku sendiri tidak pasti bagaimana boleh terjadi.. aku menjadi dingin dengan diri sendiri.. apa aku yg terlalu membelai perasaan ini?sehingga aku sendiri gagal mengawal air mata. aku lemah? aku lemah saat ini. kalah, sungguh aku kalah.. tidak pernah terfikir yg akan jd begini suatu masa dahulu..
aku..
kali ini tersungkur lagi
rebah aku jatuh..
selalu sahaja begini..
dan bila..
sampai saat itu aku masih tidak mampu berdiri
haruskah aku terus menyerah
atau dengan gagah berdiri
dengan segala kudrat yg ada
aku..
ingin sekali menjadi diri sendiri
tidak akan akur dengan orang lain
tp, sampai bila..
kita berpasangan. saling menyokong.
dr itu aku sedar, jika di sini tiada
di sana pasti ada yg menanti...

No comments:

Post a Comment