Feb 22, 2011

cerita aku..

oh ya, kita kan x satu kelas, jd xyah la nak bincang sama2..
lebih baik la bncg ngan org lain kan???
yela, aku ni pun bkn nya pandai sgt, jd mmg x layak la kan kalau nak bncg ngan aku.. nanti aku pula yg menumpang kepandaian korang..

ok, xnak dah cakap lg pasal tu.. jd, sekarang ni, untuk survive, rasanya, lebih baik pentingkan diri.. juga, rasa sedih tu pun agaknya xda kalau ada yg tak bertimbang rasa ngan kita..

emm, kalaulah aku ada silap salah, mengganggu privacy korang, or melakukan something yg korang rasa nak membalas balik kat aku, just please tell me. mgkn tidak disengajakan, @ kalau sengaja pun mesti ada sebabnya.. tapi, kalau tiada perbuatan aku yg sedemikian rupa, so please jgn membalas aku sebegitu..

senyap itu bukan marah, cuma rasa sedih, terpinggir mgkn, dalam diam menabahkan hati, mengeraskan jiwa,agar x kecundang di tangan masalah.. kalau mmg x perlukan, aku rela mengundur diri.. aku bkn jenis yg hanya boleh diajak untuk bergembira dan bergurau tawa..

diam aku hanya untuk menenangkan hati.. mgkn agak keterlaluan, yg menyebabkan korang dah x tahan, boleh lah mula memikirkan tindakan seterusnya.. aku x memaksa utk terus kekal spt biasa, xnak la mendera jiwa anak orang. tp, biarlah dijelaskan sejelas jelasnya, aku mmg mudah tersentuh, kalau terasa spt dipinggirkan.. agaknya mgkn malu
berkawan dgn aku, yang boleh memunculkan rasa rendah diri ini. jd, itulah sebabnya terus meminggirkan diri..

akher sekali, ini cumalah rekaan semata2, tiada berkaitan dgn yg hidup @ yg mati.. sekian, terima kasih..

1 comment: