Feb 6, 2011

gemookk+jogging+yoga

ari tu lam ati, nak nak wat entry yg super gumbira, tp nie camner nak post entry yg super gumbira kalau mmg xda perasaan gumbire pun..
kalau dah mcm ni, boleh kah diconclude kan yg entry seseorang tu dipengaruhi oleh perasaannya? boleh kah dikatakan mcm tu? kalau seseorang tu sedih, entry nya juga berunsur kesedihan, kalau gembira, mesti juga bila baca entry nya terasa yg dia sangat2 gembira..
jd adakah entry seseorang tu boleh mgambarkan perasaannya???

akher2 ni, asyik je perasan yg penulis blog ni aka aku la tu, dah gemoookk.. betul ka dah gemoookk @ hanya perasaan je tu? tp risau la gak..
kalau gemook, habis la dah tiada pakaian lg ni.. semua pkaian muat2 je kat badan..
mengajak la kawan2 berjongging, tp akhirnya, masih juga berjongging kat atas bed..
hampeh tol.. camne la nak menguruskan badan kalau mcm tu.. sebenarnya kan, bkn la gemok sgt, tp perut dah buncit.. jgn salah fikir lak, aku bnyk mkn la tu, mengalahkan nasi lelaki yg aku mkn.. hehe

setelah menyedari yg jogging itu x dapat dijalankan seperti yg dirancang, jd bermula lah ekspedisi mencari kat internet mcm mana nak mengempiskan perut.. tp, semua nya x jalan bg aku.. jgn makan fast food banyak, jgn minum air berkarbonat, jgn mkn lewat mlm.. tp kan, 1 mlm tu, aku boleh mkn 2 kali, minum air berkarbonat waktu mlm + snek.. mcm mana la aku nak mengempiskan perut kalau mcm tu.. semuanya x berjya.. sbb aku mmg x leh nak menjayakannya..

akhir nya, akhir2 ini aku mencari maklumat pasal yoga.. entah kenapa.. mgkn aku fkir tu dapat menolong aku kot.. hehehe.. ntah dr mana aku dapat idea yg yoga tu dapat membantu mengempiskan perut aku..
tp, aku masih juga x beryoga, yang akhernya menyebabkan aku berimpian nak masuk kelas yoga suatu hari nanti.. kekeke... aku terasa lucu la..


No comments:

Post a Comment