Mar 8, 2011

lagi, lagi dan lagi.

aritu cakap nak wat entry pasal kepelikkan kat fakulti aku. sebenarnya bukan pelik pun, tp kreatif. bukan fakulti aku yg kreatif, pelajar dekat fakulti aku yang kreatif sebenarnya. walaupun fakulti aku bukan fakulti seni, tp plajar2 dia tetap kreatif. pandai menggunakan segala sumber yang ada. setiap kemudahan yang disediakan dapat digunakan dengan sepenuhnya.

jarang akau wat entry bergambar camni.. arini wat kelainan sikit..

papan kenyataan pun boleh jadi tempat menyangkut payung..


yang ni xtaw la, pemegang pintu @ tombol pintu. tp, boleh juga dijadikan tempet menggantung payung..


yang ni aku x pasti, pasu bunga @ mmg tempat meletak payung, tp pelajar mmg letak payung dalam ni. mmg ada instuction dekat dgn pasu tu
"Letak Payung Anda Di Sini"


yang ni pulak gambar dekat fakulti aku.. tu kan rak tempat meletakkan kasut, tp ada instuction dekat situ, suruh letak payung di situ..


akhirnya, jadi camni la.. tp, masih ada juga kasut yang tersesat kat situ.. kalau rak kasut dah jadi tempat melatak payung, habis tu Kasut nak letak kat mana?
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
kat sini la.. mmg dah disediakan tempat khas tok kasut..
susun elok2 k...

1 comment:

  1. h0h... yg pic last tue.. unik.. mcm park kete..

    ReplyDelete