Nov 4, 2009

minggu exam + cuti sem..

minggu exam diatu, tp aku ag ga bersenang lenang nda ulangkaji.. bru lepas ct paper kmari, ag bc 5 iti g nganti.. akai dai, bila ka abis tu? aku dah nda sabar2 ka plai ke rumah tu.. lama dah nganti tu, ulih berehat puas2 di rmh.. mkai pun leh mkai puas2.. tndk pun leh tndk puas2..

kmari, 03/11/09, ari 2.. kul 9 sampai 11.45, section d.. many animals are being use for scientific experiments. what is advantages and disadvantages from these experiments? dah, trus aku blur.. nda nemu menjawab.. bakani nda markah aku tu ila.. section c ya g, proccess bakani jerawat taw tumbuh.. haha, nya lucu ag.. aku nda nemu bkani ka mengaitkan process ya.. hmm, redha n pasrah ja la ngau result ya ila..

arinya tel ke rmh, mak ku mdh karan dah ka siap. nda ga boring ndar ila time cti.. arinya plai cti raya, rian lebat amat bebunga. dah bebuah kini ya diatu tauka dah abis lalu? melepas la aku nda mkai wah rian..

buah temedak nda tentu ka, ngai muka, ngai balut getah ya sebenar ya. nt org muka, ka ga mkai. buah mutan g, waiting for me aa, i'm coming.. huhu..

dah, badu g ingat rmh, ulangkaji2. ari 5 tu agi c paper nganti.. aaiisshhh, malas mat ku.. sai k nda kala blajar subjek nya sem tu.. arrggghhh.. tension aku.. arap2 lulus ngau cemerlang spt t dirancang. smua target ku mengena. AMEN...

No comments:

Post a Comment