Mar 26, 2010

award lagi..

bertuah untuk aku, aku dpt award lg.. top blogger 2010. wpun masih panjang lg nak menghabiskan tahun ni.. tp xpe, dah org bg aku ambik je la..

thanks kepada maz sbb telah menganugerahkan award ni kpd manish.. lain kali bg la lg ye, sbg koleksi manish..






disebabkan award ni perlu disebarkan kepada org lain jd dgn murah hatinya aku bg kepada semua follower aku.. jd, follower aku yg dah dtg melawat tu, korang ambik la award ni.. taw kan sapa yang dah memfollow tu. kiranya sbg tanda penghargaan aku terhadap korang la yg dah dgn rela hatinya memfollow blog aku ni..

senarai yg menerima anugerah:
semua follower aku..

*harap x break rule yg telah ditetapkan la..

aii, ada solan juga nak ambik award ni??

[1]. Thank & link the person that gave you the award.
aku dah link kan org tu kat atas td..

[2]. Pass this award onto 20 10 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic
kan da ckp, aku dah break rule dia.. tp crius, aku nak bg ngan semua follower aku.. kalu bg kat 10 org je, kecik ati lak yg lain nanti..

[3]. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
aaaa?? larat ke aku nak mencontact dorang..
aku wat pengumuman secara rasmi je la kat sini..

sbg tanda penghargaan, kepada sesiapa yg telah memfollow blog manish, anda diminta untuk mengambil award top blogger 2010 tu, selepas selesai saja anda membaca pengumuman penting ini..

diulangi sekali lg
sebagai tanda penghargaan kepada sesiapa yg telah memfollow blog manish, anda diminta untuk mengambil award top blogger 2010 selepas selesai saja anda membaca pengumuman penting ini..

sekian terima kasih.


1 comment:

  1. best la u dapat award...congret..tp u punyer blog mmg cantek pun..

    ReplyDelete