Mar 31, 2010

special edition..

sebenarnya aku aim nak wat special entry untuk follower aku yang ke-100, tp disebabkan arini ada pertambahan follower sebanyak 2 org, jd aku dah ubah fikiran.. entry kali ni aku nak memperkenalkan 2 follower tu yang telah memfollow blog aku pada hari ini, hari terakhir untuk bln mac..
selamat dtg april!!!!

kita mulakan dgn blog yg ke-101..
missing chapter, dgn admin nya bernama steward..
sedikit briefing ttg admin, Simple but sometimes could be very complex and hard to understand.
Introvert but sometimes could be Extrovert..
org Kota Kinabalu, Sabah, MALAYSIA.
(ni aku copy secara langsung dr profile dia. maaf ye admin)


dtg la beramai2 melawat blog missing chapter ni..


seterusnya follower blog manish yg ke-100 iaitu chaon cornerz..
admin blog ni suka mengisi waktu yang terluang dengan menulis blog.. (ni pun aku copy secara langsung dr profile dia. maafkan manish ya admin, mengcopy tanpa kebenaran)..
dtg la melawat blog dia kerana sekarang ni tgh hangat promosi exchange link.

jom ramai2 meriahkan suasana di chaon cornerz


cakar ayam: bagi sesapa yg dah memfollow blog aku ni, tp aku masih x follow korang balik, tolog gtaw ye.. almaklum lah, dah tua2 ni pelupa sedikit..

1 comment: