Mar 15, 2010

pecah rahsia..

since aku dah mendedahkan rahsia kpd cik ecah, jd dgn rasminya aku mengumumkan yg aku C Manish masih lg bergelar seorang pelajar.. huhu, poyo g2 ayat nya..
plajar apa, kat mana??
biar lah rahsia..

alang sudah bercerita pasal blajar ni, bru aku teringat..
readers2 smua yg tgh study tu dpt coz apa? (merepek lak time2 ni)
bukannya apa, just nak taw sbb entry seterusnya ada perkaitan..

pe readers2 semua dpt coz yg mmg btl2 readers sume minat? enter u ngan coz yg readers sume harapkan? bagus lah, tahniah2!!

ada ke yg x pat coz yg dminat? apa je coz yg dtg, rembat je, janji masuk u.. tu kan peluang..
yo, right.. dulu aku pun cam tu.. coz yg aku tgh usha ni pun bkn nya aku taw pe2 pun.. dgr nama pun jarang.. cam x femes je.. tp masih lam pilihan la coz yg aku ambik ni time aku isi borang dulu..

ada ke yg skunk tgh ambik coz "lelong"? jd plajar "lelongan".. opps, x sesuai g2 ayatnya..
lam bhs sopan nya, ada ke sesape yg dpt coz yg dia x apply pun.. lam 8 senarai plihan, xda satu pun yg dpt, yg x d'apply lak yg dtg..

sblm aku further dulu pun, aku ada gak tanya cgu aku, dia ckp camni " pergi ja la, itu kan dah peluang kamu. ramai lg yg kat luar tu yg teringin nak pergi tp x xda pluang"

taadaaa, akhirnya, aku ada kat sini.. menyambung plajaran aku ni..
bg aku, apa2 je pluang, grab je.. x smesti nya pluang tu dtg 2 3 kali.. sbb coz ni pun bkn nya aku minat sgt, tp apa salahnya aku mencuba sesuatu yg di luar minat aku.. lau asyik je ngan minat, bila lg kita nak explore benda len..

tp tu aku la, x slalu nya pluang tu ada. bila dah dpt, ambik je. minat @ tak, len kira.. lau rasa mmg xleh nak teruskan, leh tukar coz.. cam membazir masa? jd teruskan ngan coz korang sekarang ni.. ada sebab kita ditawarka coz tu.. xkan semua yg terjadi tu tak bersebab..

jd, kita sama2 tunggu dan lihat apa kesudahan nya nanti..

daaa...


3 comments:

  1. salm perkenalan..betol tu dapat cos ape pun better amik je..myb dat yg dah tertulis untuk kite;)€
    nice blog.jom tukar link

    ReplyDelete
  2. heee sy pun study lg cik manish :P

    ReplyDelete