Mar 23, 2010

comelnya aku..

aik, dah comel sekarang ni, x manis lg ke??
ahaks, statement yg mampu mengelikan perasaan..
dah la manis, comel lg tu..
sapa rasa dia comel, trus scroll kat bwh n teruskan pembacaan ekk..

::
::
::
::
::
::
::
::
::

ya, tu dia geng2 yg comel..
comel kan kita, plus manis..
x yah nak malu mengaku yg kita ni comel..
semuanya comel2 belaka..
xda yg x comel..
kita comel ngan cara kita tersendiri..
anda setuju?


aku nak story mory skit la, bkn pasal comel @ manis, tp pasal gedik..
x suka eh aku ngan org yg gedik ni.. x suka sgt2.,
perasaan cantik je walhal x cantik mana pun..
xyah la nak menunjuk kalau rupa tu lebih skit dr org len..
bnyk yg aku jumpa cam tu, x cantik tp berlagak cantik..
kalau lam study org yg berlagak pandai ni bodoh sombong, tp lam dunia kecantikkan ni, xtaw lak aku apa ungkapan yg sesuai..
masuk bakul angkat sendiri sesuai ka?


tp kita yg mengaku diri ni comel, xda ke yg nak mengomen di belakang?
jgn cakap blakang ekk. apa2 pun letak je kat ruangan komen tu, supaya yg comel2 ni taw..

2 comments:

  1. comel?
    awk mmg comey
    sy pon comeyy
    mmg xsalah langsung nk ckp diri sndiri comey
    bkn nk perasan or show off..tp nk bagi semangt kt diri sendiri..
    hehehe

    ReplyDelete
  2. haha samelah kita. sis somel pun comel gaks. gedix? pelisss!
    i somel apatah lagi cantik menawan kalbu, ok. wink* wink*

    ReplyDelete