Jan 21, 2010

hari ini..

aritu aku smangat nak tulis blog aku ni lam bhs english. tp tup tap, aku masih lg menggunakan bhs melatu. cam tak teringin lak nak menulis lam english. aritu bkn men lg aku bersemangat. tp hampeh.. ingat leh improve english aku, tp skang ni dah tak bersemangat lg..
tu la, salah aku gak, time aku punya semangat yg tinggi aritu, aku tak tulis pun entry lam english, skang ni tengok apa dah jd.. huhu

hmm, arini.. rasa2nya xda pe yg best dah berlaku stengah hari yg lalu. aku bgn agak awal dr biasa, msj kwn aku.. oo, ari ni tercapai gak hajat aku nak mkn nasi lemak sbg sarapan. puas la gak. terisi gak perut aku memandangkan aku x mkn t/ari ni. no lunch. it doesn't mean i'm keep on diet.

g kelas cam biasa. blajar pun cam biasa. cuma arini lebih bnyk bercakap dr hari2 biasa kat dlm kelas. memperkenalkan diri. mggu pan dah nak role play. rasa gentar la gak..

pas kelas ptg ni ada grp discussion. aku x dpt lg ni maklumat2 penting. hampeh computer kat fakulti. x update langsung dorang punya software. abis aku x pat buka pdf. sedangkan yg nak dibincang tu lam bentuk pdf. nak balik bilik pun rasa cam x berbaloi. aku benci, benci sgt2..

dapat ke tak aku cari isi2 penting nanti.. kelas tamat jam 4, discuss jam 5. makkk....




No comments:

Post a Comment