Apr 6, 2010

aku paling suka..

aku suka ayam tp x suka tulang ayam
aku suka tengok movie tp x suka beli vcd
aku suka tidur tp x suka bgn tidur
banyak yg aku suka
dan bnyk juga yang aku x suka..

yang paling aku suka sekarang ni mkn ayam
KFC, ayam kicap, ayam merah, dan bermacam lg
tp x larat sungguh aku nak bayar
tambah2 lg berat badan dah menambah
yang aku paling suka sekarang ni tgk movie
sbb dah xda asgnmt nak kena antar
cuma tinggal assesment je lg


yang paling aku suka tidur
turun kelas pun dah rasa malas waktu pg
lg2, aku dah boring dok lam bilik
jd apa lg.. aku bantai tidur la..



4 comments:

  1. haha!! saya pula tak suka tidur. Suka terbang...

    ReplyDelete
  2. hahahah..ramai org mmg suke tido pun..heheheh

    ReplyDelete
  3. yeah...sama al kita...suke tdo...tp mls kot nk bgn pg2..hahaha

    ReplyDelete