Apr 3, 2010

jom support

asyik2 aku mencari duit..
adakah aku dah menjadi mata duitan sekarang ni???
ohh tidak..
tp x mengapa, tu untuk kesenangan aku juga nanti..

sebagai plajar, aku yakin dan pasti, hujung sem je, mesti ramai yg dah ikat perut..
termasuk aku la tu.. ekeke
kalau poket dah kering, perut asyik nak menyanyi, maggi la jawabnya jd habuan..

biasa dah perkara ni.. dr aku sekolah2 dulu dah amalkan budaya jimat duit dgn maggi..

jd, bg sesapa2 peminat maggi ni secara langsung @ x langsung, meh la kita ramai support campaign dia kat YOUTH SAYS.. berbaloi baloi..

setiap klik yg dibuat berharga RM0.20. x ke banyak tu..
yg lg best, kita boleh klik2 sendiri tu, income pun masyuk juga.. 10 kali click sehari dah dpt rm2..
tu klik je, belum termasuk lg korang jawab poll n join community dia.. yg ni korang dapat point, mana la taw dapat hadiah misteri..

jd, apa tunggu lg.. jom la join ramai2.. klik je kat sini. korang survey n fikir la sendiri.. korang boleh juga klik gmbr maggi kat sebelah tu..

tolong saya penuhkan tabung, saya tolong anda penuhkan tabung anda juga.. hehe


cakar ayam: mengambil kata2 eirie, jgn menjadi manuisa yg mensia2 kan peluang, ada peluang tp dibazirkan begitu saja.. juga jgn menjadi manusia yg tidak ingin mencari peluang, hanya melihat peluang itu berlalu begitu saja.. adios


5 comments: