Apr 11, 2010

blurr..

dalam masa 2 hari cuti ni, x bnyk yg dapat aku buat.. tinggal sorang lam bilik mmg memboringkan.. tp xnak juga kalau ada roomate.. cam x bebas nak buat kerja sendiri..

apa motif aku tulis entry kali ni????
dua hari cuti, aku dah habiskan beberapa movie..
evil angel, the vampires dairies (ep.17), the blackout, icarus, queen of the damned, bangkok andrenelin, naked weapon, the day after tomorrow.. apa lg aaa, sampai aku pun leh lupa.. huhu

time dekat nak balik rumah ni, asyik teringat je nak makan.. kawan ku, teringin nak makan ikan bakar la.. jum g beli kat jalan uitm tu.. teringin nak mkn kek juga, nak makan kfc, ayam bakar, sup ayam, agar2.. aduhh, mengidam ke apa ni???

dekat nak mggu exam ni lak, nampaknya aku kena banyak mengurangkan aktiviti2 yg boleh membantutkan niat blajar.. tidur, tengok movie, blogwalking, men fb.. aktiviti2 berkenaan terpaksa diganti ngan ulangkaji, ulangkaji, ulangkaji, dan ulangkaji.. exam dah dekat oiii.. agaknya aku kena tampal kata penyedar diri tu besar2 kat lam bilik aku.. "exam dah dekat oiii, exam dah dekat.."

2 comments:

  1. sonok nyer kalo dapat lepak dan duduk tgk movie jerk..

    salam kenal dik..

    ReplyDelete
  2. boring sebenarnya kak, dah x taw nak wat pe..

    ReplyDelete