Apr 2, 2010

keep it secret!!!

aku benci dgn dia, patut ke dia crita rahsia aku dgn org lain. selama ini aku anggap dia org yg aku boleh percayai, tapi... dia pula tikam aku dr belakang..
menyesal aku.. sana sini org huhahuha ttg rahsia aku.. sana sini org jeling sinis kat aku.. aku dah jd x selesa.. rasa lebih baik dok lama2 lam bilik.. nak wat pekak telinga pun x dpt.. org lalu je, samil siku kwn sebelah pun aku masih boleh perasaan, sambil bisik2 pun aku masih dpt agak apa yg dorang bualkan.. rahsia aku..

oii dia, x boleh ke ko tutup mulut..
ko sedar x yg ko dah jatuhkan air muka org lain..
secara x langsung ko juga telah jatuhkan martabat diri ko sendiri..
org lain percaya dgn ko, tp ko wat khianat lak..
lepas ni siapa lg yg nak percayakan ko??

untuk aku, dah namanya rahsia jgn la gatal mulut nak gtaw org lain..
kalau dah crita ngan org lain, bkn rahsia lg namaya tu..
tp, xleh disalahkan gak..
mana tahan nak simpan sorang diri..
sekurang2 nya nak juga kongsi ngan org len wat lega perasaan..
x sangka begini lak jdnya..
sungguh aku kesal..

cakar ayam: berfikir dulu sebelum buat keputusan nak menceritakan rahsia yg maha besar kat org lain..

2 comments:

  1. laa, sedihnya bila org yg kita percaya buat dajal kt kite. tkpelaa, be strong okey! jgn kawan die lg.

    ReplyDelete
  2. xmo kwn ngan org yg cenggitu..

    ReplyDelete