Feb 16, 2010

aduh, sakit kepala ku..

semua org ada masalah, cuma bezanya kecil besar masalah tu.. ada yg sangat2 stress bila ada masalah, tp ada gak yg rilex je.. cam xda apa yg terjadi.. hidup nampak enjoy je..

siang tadi aku kuar g shopping ngan kwn2.. nampak ramai sangat org.. bila aku ingat, semua org ni w/pun nampak rilek, tp mesti ada gak masalah cam aku..

masalah ni kita xleh nak fikirkan sangat. wat sakit kepala je..


lain org, lain pula cara penyelesaian masalah tu.. kalau aku, aku lebih suka biarkan masalah tu berlalu cam tu.. biar je masa yg menyelesaikannya..


aku xnak rasa binggung, rasa sedih, rasa stress, just nak rilek.. happy selalu..

ada bnyk cara nak kurangkan stress.


ada org yf amalkan yoga.. ada yg release tension ngan g clubbing, hisap rokok..

x kurang gak ngan menjerit..


kalau aku, aku lebih ska tido.. x pun tengok movie.. tp jgn lak layan movie yg leh wat tambah stress.. tengok movie yg lucu2, hang out ngan kwn2, mesti lupa jap ngan masalah tu.. jgn stress2, amalkan gaya hidup yg happy slalu.

hidup ni skali je, jd nikmati la hidup ni ngan rasa gembira..

2 comments:

  1. kalo aku ade masalah...aku tido sambil nangis....hahahau...

    ReplyDelete
  2. eh..sambung balik..dengan harapan bile aku bangun nnt sedih tu hilang dan aku gembira...tapi selalunye..harapan je la..selagi masalah xselesai bukan bole gembire sgt pon

    ReplyDelete