Feb 12, 2010

paranormal activity..

aku rasa ramai yg dah melihat paranormal activity termasuk aku gak.. ada yg kata seram, tp bg aku biasa je. mgkn sebab xda effect tambahan, bunyi kurang menyeramkan.. tu bg aku je la.. konpius gak aku ngan crita tu, betul2 terjadi @ tu just idea pengarah dia?




apatah lg sekarang ni aku rasa dlm 1 mggu ni, bnyk sgt benda2 yg abnormal aku lakukan.

1) tak pernah selama ini aku online baca newspaper secara online.. paling kokman pun aku just bca main title kat yahoo. tp, lam seminggu ni, tiap kali aku online mesti nak baca newspapers. kenapa ha?

2) sejak akhir2 ni, aku teringin sgt nak mengubah layout blog aku.. bermula dr nak mengubah header, terus aku nak tukar semua.. tp sampai sekarang ni masih lg x jumpa yg berkenan. ada jumpa yg berkenan, tp kod dia lak xleh nak pakai.. hampeh tul.. dah la lama nak mencari, bzir masa jer kan aku ni..

3) jeans ni mmg lama dah aku beli, dr sem lepas lg. tp bru arini aku t'ingin nak outer.. kenapa ekk? selama ni aku men lipat je kaki jean tu sbb panjang, tp mlm ni aku dah pendekkan.. kenapa ni? tiba2 jer terbuka ati nak menjahit.. sekarang dah padan dah ngan ketinggian aku..

4) selama ni x pernah pun aku mencalerkan kuku aku, tp skrg ni aku dah pandai nak kaler2 kan.. adakah disebabkan aku semakin dewasa dan pemikiran pun dah berubah? entahlah, aku pun xtaw pe jwpn nya.. yg aku tahu, aku nak kuku aku bersinar2. padahnya, aku dah xleh nak mkn ngan tangan.. kesiannya...

tu la antara paranormal activity yg dah aku laku.. tajuk tu saja kasi gempak.. nak bg ada oommmp sikit..






No comments:

Post a Comment