Feb 25, 2010

masa itu emas

agak kelegaan sedikit arini.. banyak perkara2 yg tak diingini hampir selesai.. org yg merajuk pun dah pulih cam biasa.. jd pas tamat kelas nanti aku boleh berehat2an sebentar..

asgnmt pun dah dianta.. agak lega rasanya. mggu ni terpaksa submit 4 asgnment, 2 midterm.. oh no, aku hampir terlupa yg mlm nanti ada midterm.

ok la, aku dah nah wat revision ni.. takut lak mlm nanti xpat nak jwb soalan..

aku penat dan cukup letih.. terasa ketidakcukupan tido dan aku menghampiri keselesemaan..

jumlah paparazi yg slalu mengintai blog aku pun berkuranagn..

adakah tiada gossip hangat ttg aku akhir2 ini? oh tidak, bukan itu jawapannya.. akhir2 ini kan aku low profile, tidak menunjukkan diri di blog2 yg lain.. akan aku menyusul korang bila aku dah kecukupan masa..

aku yg sentiasa tidak kecukupan masa n yg sentiasa mencuri masa...




2 comments:

  1. hihi...
    jgn riso...
    org akan tetap begolek2..
    hihi

    ReplyDelete
  2. dua hari x wat blogwalking, jumlah paparazi turun mendadak..

    ReplyDelete