Feb 6, 2010

kehabisan masa

aku bru saja menghabiskan menonton filem stay alive. untuk kedua kali sebenarnya aku menonton filem itu.. sambil2 tu, aku reply msj, aku reply forum, aku minum n aku tanggalkan pewarna kuku. bnyk sangat benda yang dapat aku lakukan dlm satu masa. tu la bru dapat mengunakan masa dgn sebaiknya..

sejak akhir2 ini aku agak bz.. bkn bz sangat2 tp agak bz lebih drpd biasa. terasa penat la jugak.. asgnmt yg masih banyak lg aku x buat, masih lg dalam proses mengumpul maklumat. due date dah semakin dekat tp aku x buat apa2 lg..

kena siapkan draf dlm minggu ni. sekurang2 nya 3 asgnmt kena bg tunjuk ngan lecturer sblm cuti pertengahan sem. mampukah aku.

masih lg membelek2 tajuk dalam newspapers dan artikel2 lain yg berkaitan dengan kualiti, tp masih lg tidak menjumpai yang bersesuaian.. apa nak jd ni, bukan nya senang nak mencari, ditambah lg dgn wireless yg x brapa ok akhir ni..

bntk juga la perkembangan yg dapat aku ikuti. perkara yg dah lama berlaku pun aku bru taw bru2 ni.. outdated betul la.. crita dah expired bru aku dapat taw.. ketinggalan zaman toll....




No comments:

Post a Comment