Feb 5, 2010

avatar..

owhh, terus aku teruja apabila membaca utusan malaysia online arini.. sebabnya pengarah filem avatar akan mempertimbangkan untuk menyambung semula filem blockbuster tu.. trus aku berminat menyambung pembacaan selepas membaca tajuk brita "filem kedua Avatar?"

eee, x sabar nya menunggu apa akan terjadi seterusnya. harap la x menghampakan sambungan nya tu.. walaupun bru skali dah melihatnya, trus aku tertarik. best la crita nya.. main perasaan betul..

mula2 aku bca sinopsis avatar, rasa cam filem biasa2 je.. masa kwn aku britaw filem tu best pun aku x ambik kisah. yela, dah dia ckap hero filem tu xpat berjalan jd aku fkir camne lah jd hero kalu x pat berjalan?


tp persepsi tu berubah pas aku dpt filem tu dr kwn aku. bru la taw betapa best nya ceta tu. menarik betul la. lg kwn aku ckap, kalau tengok kat panggung yg offer 3g lg best. cam real.. cam kita ada kat dlm tu.

stakat ni x berpeluang lg la nak g panggung wayang.. jd, aku just tengok kat laptop je la. asal dpt tengok jadila tu...



1 comment:

  1. ye kew jose....aku pun xsaba2 nak tgk gak yg ke-2 haha...nanti aku donload kita tgk sama2 yew..hehe

    ReplyDelete